fredag 20 februari 2009

fotolunch 5 - party party


7 kommentarer:

Anonym sa...

ditt sovrum?

Niklas exponeringstränar sa...

Huga...här är bilden på samhällets baksida. Jobbade på systemet en gång i världen i dylikt förortscentrum. På väg hem från jobbet passerades bänkarna där the A-team satt. Många av dem glatt hälsandes "tjeeeena grabben, vi syns i morrn". Jo jo...
Apropå din fråga om upplättningsblixt; nej det hade jag ej. Det var en del reflexer i snön och sedan har jag fuskat lite i ps och ljusat upp G:s ansikte.

Anonym sa...

kolla in

http://www.youtube.com/watch?v=cmMNXWv39bk

Anonym sa...

Kvistar in på rasten! Kaffet var gott - tack. Jag körde sakta och kom 17.59. :-)

Karins fotoblogg sa...

Hörde att fruarna bestämt ett möte IRL på Bergianska....spännande. Tänk vilken fotodokumentation det ska bli :-)Den varan blir det dock lite av denna vecka. Är på kurs i nån slags projektstyrningsmodell. Känns sådär... Själv då...några nya vandringar i centrum?

Karins fotoblogg sa...

Oj då...nu såg jag att jag inte var inloggad. Sorry/Niklas

Niklas exponeringstränar sa...

Möte IRL....tror nog att även du och jag är med i planen + the kids såklart.
Skidor...på längden eller tvä...menar utför? Vart sak ni åka..och den självklara frågan som ännu inte är ställd; vilken kamera har du? Efter att ha kollat en del fotobloggar så kan jag dra följande ytliga slutsats; män snackar (och droppar) teknik och är rätt hårda i sina bedömningar medan kvinnor i princip aldrig nämner utrustning och alltid är gulliga.
Management-chefer...jo sådana har jag haft. Nu jobbar jag i staten (UA-universitet) och där är det allt annat än management vill jag lova.
Rock on/Niklas